среда, 28 октомври 2009

Кардиоваскуларниот систем прикажан низ рентген снимки




На доста едноставен и практичен начин, низ power point презентација, преку бројни РТГ снимки ни се прикажан кардиоваскуларниот систем и кардиоваскуларните заболувања. Рентгенографиите не можат да бидат по соодветно избрани, а за сите оние кои не виделе некои заболувања кои можат рентгенографски да се дијагностицираат оваа е вистинската презентација.
Се надевам дека авторот на оваа презентација нема да ми замери, но штом презентацијата залутала до мене, мислам дека може и заслужува да се споделува.

Кликнете овде за да ја превземете презентацијата.



Споделете ја оваа информација преку:

2 коментари:

  1. kako da go otvoram file-ot koga ima ekstenzija ppsx sto mislam a i probav ne se otvara so power point, daj te molam ako veke nesto postiraj i da mozat i dr da vidat barem neka toa funkcionira kako sto treba, pored da bide nesto share so drugite proveri dali toa funkcionira.

    pozdrav
    Aleksandar

    ОдговориИзбриши
  2. Значи можеш слободно да ја гледаш презентацијата, но неможеш да ја уредуваш. Пред да постирам проверувам по неколку пати, еве уште еднаш и се е во ред. Пробај со office 2007 ако не си пробал. А не е лошо и ти да провериш салам пред да дадеш таква критика :-).

    ОдговориИзбриши